نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

نازنین زهرای مامانی

دخملی من

1393/5/26 11:59
نویسنده : مامان جونی
281 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دل من

 

امروز خیلی گریه کردی و نذاشتی من به کارام برسم

باهم رفتیم حموم و اونجا هم کلی گریه کردی

وقتی اومدیم بیرون خیلی خسته بودی غذاتو خوردی و خوابیدی منم تونستم یکم به کارام برسم

قربونت برم مامانی امروز یاد گرفتی بگی علی

فدای حرف زدنت بشه مامان

وقتی بیدار شدی سر حال و پرشور شروع کردی به بازی کردن

امروز تونستس کنار تخت من وایسی و از تخت بگیری و راه بری

اسباب بازی هم که کنار پات گذاشتم بدون این که بشینی خم شدی و برداشتی

کم کم داری یاد میگیری راه بری

بعد از ظهر خاله زنگ زد و گفت پسرخاله ها خونه مامان حاجی هستن و همه می خوان تورو ببینن

حاضر شدیم و باهم دیگه رفتیم و اونجا و بچه ها کلی شلوغ کردن

مامان حاجی هنوز حالش زیاد خوب نبود

خاله اینا زود رفتن و دایی مهدی واست آهنگ گذاشته بود و کلی رقصیدی

قربونت بره مامانت که اینقدر ماهی نفسم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نازنین زهرا
26 مرداد 93 12:45
سلام اسم دختر من همنازنین زهراست ومثل دختر شما شیرین