نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

نازنین زهرای مامانی

جیجیلی مامان

1393/5/27 12:32
نویسنده : مامان جونی
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی مامان

می دونی مامانی خیلی خیلی دوست داره؟؟

دیروز حالم اصلا خوب نبود و مجبور شدم برم خونه مامانی تا اونا مواظب تو باشن و من یکم استراحت کنم

سر درد خیلی بدی گرفتم و همش حالت تهوع داشتم

دختر گلم سپردم دست مامانی و خودم خوابیدم ولی مگه می شد از صدای خنده دایی و بقیه خوابم ببره

شیرین من با رقصیدن و شیرین کاریهاش همه رو به خدیدن و قربون صدقه رفتن وادار می کرد و من تو دلم قند آب می شد

آخر شب بابایی اومد دنبالم و من خواب بودم و بابایی دلش نیومده بود منو بیدار کنه و ما شب خونه مامان جون موندیم

دایی مصطفی و صدرا هم اومدن خونه مامان حاجی و تو کلی با صدرا بازی کردی

شب تا دیروقت بیدار بودی و چون من حالم زیاد خوب نبود خوابم برد

مامان جون می گفت تا ساعت 2 داشتی شیطنت می کردی و بعد خوابیدی

عزیزمی نفسم

راستی مامان تازگیا یاد گرفتی علاوه بر تکون دادن سرت موقع رقصیدین شونه هاتم می لرزونی

من موندم تو خونه ما که نه آهنگی بوده نه کسی که بلد باشه برقصه شما این کارا رو از کجا یاد گرفتی؟؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (0)