نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

نازنین زهرای مامانی

دعایم کن......

1393/6/6 0:34
نویسنده : مامان جونی
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان

قربون قد و بالای نازت برم گل من

همیشه هروقت میام تا چیزی واست بنویسم ذهنم پر میشه از خالی

گاهی دلم میگیره

گاهی شادم و گاهی..........

تازگیا وقتی دلم خیلی میگیه تورو میگیرم تو بغلم و کلی فشارت میدم تو کلی میخندی و از خنده ی ناز تو کلی ذوق میکنم

مامانی همش دارم با خودم فکر می کنم نکنه مامان خوبی واست نیستم

تو الان 13 ماه هفت روز داری و من هنوز نتونستم یه برنامه خوب برای با تو بودن بریزم

برای بازی کردن باهات برای خوابت برای غذات و برای کلی چیز دیگه

دلم می خواد بتونم هرکاری که از دستم بر میاد رو برات انجام بدم

گل مامان دعا کن بتونم مامان خوبی واست باشم

پسندها (4)

نظرات (1)

خاله سانی
6 شهریور 93 0:42
الهی قربونت برم عزیز دلم که داری نماز میخونیچقدر ناز و خوشگل شدی با چادر.روزتم مبارک باشه گل دخملیییی