نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

نازنین زهرای مامانی

گلمی

1393/6/2 21:11
نویسنده : مامان جونی
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

امروز مامانی خیلی دلش گرفته بود و کلی گریه کرد

شما هم وقتی میدیدی من گریه می کنم یا باهام گریه می کردی یا میومدی پیشم تا آروم بشم و وقتی روی ماه تو رو میدیدم کلی آزامش میگیرم

دیشب تا دیروقت بیدار بودی و نگذاشتی من بخوابم

خاله بابایی هم صبح زود می خواستن برن یزد و به خاطر همین من مجبور بودم صبح زود بیدار شم و این باعث شد تمام روز رو بی حوصله باشم

امروز با بابایی و عمه بابایی رفتیم بازار تا عمع هرید کنن و اونجا واست یه زیردکمه خوشکل خریدم

ناهار ماهی درست کرد ولی نمیدونم چرا اصلا به دلم ننشست

گل مامان امروز خیلی وروجک شده بودی و چون خیلی خوابت میومد همش از سر و کول من بالا می رفتی

راستی مامان

امروز تونستی یکم بیشتر وایسی و من به خاطر این موضوع کلی ذوق زدم

پسندها (1)

نظرات (0)